Impreza tematyczna to świetny pomysł na każdą okazję, np. urodziny czy sylwestra. Powinieneś nie tylko zapewnić pyszne jedzenie i ciekawy strój, ale także zadbać o to, aby impreza była niezapomniana. Możesz stworzyć niepowtarzalną atmosferę dzięki różnorodnym dekoracjom. Jeśli impreza tematyczna przemawia do Ciebie, mamy kilka świetnych pomysłów.
Jak zorganizować imprezę tematyczną
Kreatywny temat może sprawić, że Twoja impreza będzie się wyróżniać, niezależnie od tego, czy jest to impreza firmowa, rocznica ślubu czy przyjęcie rozwodowe. Impreza tematyczna nadaje ton wydarzeniu. Pomaga również wybrać odpowiednią lokalizację, wystrój, catering i gospodarza. Od czego powinieneś zacząć? Na pewno będziesz potrzebował planu.
Jak zaplanować imprezę tematyczną
Zobacz więcej zdjęć
-
Dekoracje
-
Strony
-
Urodziny
-
Pomysł na imprezę tematyczną. Zastanów się nad okazją i wybierz motyw przewodni imprezy. Możesz wybrać styl PRL, Flower power, czarno-biały lub złote lata 20. Możesz nadać swojemu wydarzeniu niepowtarzalny motyw przewodni, więc upewnij się, że go przemyślisz! Twoi goście powinni być w stanie odnieść się do tematu, aby Twoja impreza była sukcesem. Być może Twoja przyjaciółka niedługo wychodzi za mąż. Nadszedł czas na wieczór panieński!
-
Data i miejsce. Wszystko zależy od tego, jaki rodzaj imprezy jest organizowany. Jeśli chodzi o ujawnienie płci, to prawdopodobnie data będzie uzależniona od daty urodzenia. Ważna jest również data wieczoru panieńskiego. Należy jednak wcześniej poinformować wszystkie zaproszone osoby o dacie i miejscu spotkania, aby mogły zaplanować i zarezerwować sobie dzień. W przypadku imprezy niespodzianki, nie należy pojawiać się najważniejszej osobie.
-
Zaproszenia. Zaproszenie to najważniejszy element każdego zaproszenia. Możesz być trochę staroświecki, jeśli chodzi o zaproszenia na imprezy tematyczne. Zaproś swoich znajomych za pomocą smsa lub komunikatora. Jest to świetna okazja do stworzenia zaproszeń pasujących do motywu przewodniego. Aby uniknąć zamieszania, ważne jest, aby wyraźnie podkreślić hasło tematyczne.
-
Ważne jest, aby wybrać motyw przewodni. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ istnieje wiele opcji. Inną opcją jest dopasowanie wszystkich dekoracji i skoordynowanie motywu z jedzeniem, muzyką lub atrakcjami. Ważne jest, aby dobrze zaplanować, aby zorganizować imprezę tematyczną.
Jak zorganizować imprezę tematyczną
Zobacz więcej zdjęć
-
Dekoracje
-
Strony
-
Urodziny
Najważniejszą rzeczą w organizacji imprezy tematycznej, jest wybór motywu przewodniego. To nada ton imprezie. Po wybraniu tematu, nadszedł czas, aby go dopracować i zacząć planować szczegóły, takie jak dekoracje, kostiumy, czy menu.
-
Przygotowanie dekoracji. Dekoracje, które wybierzesz, określą motyw przewodni. Potrzebne będą kolorowe girlandy i być może balony z helem. Na przyjęcie o tematyce hawajskiej warto kupić naczynia z motywem liści. Zadbaj też o kwiaty na szyję, słomki i obowiązkowo palmy do drinków.
-
Gotowanie. Jak impreza, to obowiązkowo trzeba coś zjeść. Ważne jest, aby zaplanować gotowanie z wyprzedzeniem. Ważne jest, aby znać dokładną liczbę gości. Dobrym pomysłem jest przygotowanie przekąsek, które pasują do motywu przewodniego imprezy. Na przykład drinki na bazie rumu, szaszłyki rybne i gofry to świetne opcje na pirackie przyjęcie.
-
Kostiumy. Mówi się, że szewc może chodzić bez butów. Nie pozwól, aby tak się stało! Zadbaj o swój imprezowy strój jeszcze przed rozpoczęciem nocy. Przygotowanie kostiumu to często najprzyjemniejsza część przygotowań. Przez jedną noc możesz być divą disco na imprezie w stylu lat 70-tych. Im bardziej jesteś kreatywny, tym większa będzie zabawa!
Porady dotyczące organizacji przyjęć tematycznych w domu
Są pewne tematy imprez, które są ponadczasowe i zawsze robią wrażenie. Prawdopodobnie byłeś na imprezie w latach 90-tych. Impreza tematyczna pozwala gościom cofnąć się w czasie lub poczuć się jak ich ulubiona postać. Zapoznaj się z naszymi pomysłami na imprezy tematyczne! Impreza tematyczna to coś więcej niż przebranie. Może to być również celebracja dużego wydarzenia, takiego jak parapetówka lub wieczór panieński.
Organizacja karnawału w domu
Karnawał to najlepszy czas na szaloną zabawę. Brazylijski styl imprezy? A może bal maskowy. Każda impreza domowa stanowi wyzwanie dla gospodarza, od etapu planowania po organizację wszystkich kwestii. Weź pod uwagę te rzeczy, planując kostiumową imprezę karnawałową:
-
Powiedz swoim gościom, w jakim stylu planujesz imprezę
-
Przygotuj odpowiednie dekoracje i menu.
-
dba o atrakcje. Ogromnym hitem może okazać się budka fotograficzna, w której można stworzyć własne tło oraz instax!
Niezależnie od tematu, jest kilka rzeczy, których potrzebujesz, aby udekorować swój salon i jadalnię. Upewnij się, że kontrolujesz oświetlenie. Używając świec, możesz stworzyć przytulną atmosferę w pomieszczeniach.
Wieczory panieńskie i kawalerskie z motywem przewodnim
Wieczór panieński lub kawalerski jest niezapomniany dla młodej pary. Najczęściej organizacją zajmują się świadkowie. Warto o tym pamiętać, jeśli taka rola została Wam powierzona.
-
Ustalcie listę gości.
-
Ustalić termin, który będzie najbardziej odpowiedni.
-
budżet, wkład. Uwzględnij prezent dla pary młodej, a także fakt, że pokryjesz wszelkie koszty podróży. Ten "ostatni dzień wolności" możecie spędzić w swoim domu.
-
Zadbajcie o odpowiednie dekoracje
Nasza rada - Warto porozmawiać z nowożeńcami, aby dowiedzieć się o jakim wieczorze marzyli. Jeśli nie są klubowiczami, wynajęcie loży w klubie może być rozczarowaniem.
Organizacja i wskazówki dotyczące baby shower
Masz przyjaciółkę, siostrę lub córkę, która wkrótce zostanie szczęśliwą mamą? Możesz zadbać o to, aby była honorowym gościem na swoim legendarnym przyjęciu baby shower.
Baby shower zorganizowane w domu zapewni wszystkim komfort i utrzyma domową atmosferę.
-
Na początku musisz ustalić listę gości. Zastanów się, czy organizujesz szaloną imprezę z grupą bliskich przyjaciół, czy rodzinną z najbliższymi kobietami.
-
Po ustaleniu listy gości , wybierz datę . Baby shower powinno odbyć się przed narodzinami dziecka, najlepiej w trzecim trymestrze ciąży. Jest to czas, kiedy przyszła mama czuje się dobrze. Najlepszym miejscem może być dom przyszłej mamy.
-
Należy również wziąć pod uwagę budżet na dekoracje, przekąski i prezenty .
-
Stwórz podział zadań z innymi gośćmi.
-
Dobrym pomysłem są dekoracje, które podkreślą przyjęcie mamy. Jeśli nie możesz się zdecydować, łatwiej będzie wybrać jeden motyw lub paletę kolorów.
Organizacja przyjęcia świątecznego
Każdy uwielbia dobrą imprezę, zwłaszcza jeśli odbywa się ona w najpiękniejszym okresie roku, czyli w święta. Zbierz swoich znajomych i zacznij planować. Wiesz już co, ale gdzie chcesz się wybrać?
-
Następnie należy zdecydować o terminie imprezy świątecznej. Najlepiej zrobić to między Wigilią a Nowym Rokiem.
-
Warto wcześniej zaplanować menu. Pozwoli Ci to zaoszczędzić pieniądze, a także pomoże w logistyce. Nie będziesz kupować niepotrzebnych rzeczy, jeśli wcześniej przygotujesz listę zakupów.
-
Dekoracje to kolejna opcja! Piękna choinka, skarpety na kominku i cukierkowe laski. Dookoła morze światełek i jemioła!
Pomysły na sylwestra w domu
Wiele osób żegna przeszłość i wita nowy rok w domu, organizując uroczystość sylwestrową.
-
Zacznij od stworzenia listy gości. To pomoże Ci ocenić skalę wydarzenia i ułatwi planowanie.
-
Jedzenie jest ważną częścią każdej imprezy sylwestrowej - w końcu macie imprezować całą noc! Powinieneś poznać zwyczaje żywieniowe swoich gości. Być może warto przygotować danie wegetariańskie.
-
Poinformuj swoich gości jak najwcześniej o imprezie - tak, aby mogli z wyprzedzeniem zaplanować ostatni dzień roku.
-
Daj znać swoim gościom, czy organizujesz imprezę tematyczną. Dzięki temu Twoi goście będą mogli przygotować wyjątkowe kreacje, które stworzą niezapomnianą atmosferę wieczoru.
Jak zorganizować uroczystość domową?
Jesteśmy zadowoleni z naszego nowego mieszkania, więc organizujemy przyjęcie domowe. Nie ma znaczenia, czy jest to nasz dom, czy wynajęty. Teraz to jest nasz dom! Czy lepiej zorganizować przyjęcie powitalne zaraz po przyjęciu zgodnie z tradycją, czy po umeblowaniu mieszkania?
-
Upewnij się, że masz czas, aby zakończyć imprezę domową, zanim ściany zostaną pomalowane, a podłogi wykończone.
-
Bufet jest najlepszym wyborem na przyjęcie z okazji powitania domu. Może być ustawiony z zimnymi przekąskami i słodyczami. Możesz również zamówić pizzę dla gości, jeśli mieszkanie nie jest w pełni udekorowane.
-
Podczas przyjęcia nie trzeba organizować dodatkowych dekoracji czy zabaw.
-
Jeśli nie jesteś organizatorem przyjęcia, a uczestniczysz w imprezie z okazji parapetówki, powinieneś przynieść dla nich jakiś prezent. Jeśli znasz organizatorów przyjęcia, możesz zapytać ich, czego potrzebują do wyposażenia swojego nowego mieszkania.
Przyjęcia tematyczne i inne popularne motywy
Istnieje wiele tematów imprez, które są ponadczasowymi klasykami, które nigdy nie zawodzą. Prawdopodobnie byłeś na imprezie w latach 90-tych. Impreza tematyczna pozwala gościom odbyć podróż w przeszłość lub poczuć się jak ich ulubiona postać. Zapoznaj się z naszymi pomysłami na imprezy tematyczne! Przedstawimy Ci sześć najbardziej innowacyjnych tematów na imprezy kostiumowe.
Są to najbardziej popularne imprezy tematyczne
-
All white - Wszyscy w bieli! To piękna propozycja, w której występuje wszystko co białe, od dekoracji po ubrania. Ta impreza tematyczna sprawdzi się również jako motyw przewodni wesela.
-
Melancholijna impreza tematyczna w latach 90-tych! Ta impreza jest gwarantowana jako nostalgiczna podróż w czasie. Kto nie kocha piosenek z lat 90-tych, które dorastaliśmy śpiewając na kinderbalach? To jest właśnie serce tej imprezy! Nie zapomnij o kostiumach i dekoracjach! Na taką imprezę świetnym składnikiem są jaskrawe kolory, neony i tradycyjna lampa lawa.
-
Masz imprezę tematyczną inspirowaną ulubionym filmem? Bingo!!! Twój dom powinien być urządzony tematycznie zgodnie z filmem. Styl filmu powinien być odzwierciedlony w wystroju. Szczególnie odpowiednie są hollywoodzkie blockbustery. Na przykład impreza w stylu Beverly Hills!
-
Wystawne przyjęcie inspirowane Wielkim Gatsbym! Tutaj łączy się glamour i retro. Przyjęcie w stylu lat 20. to popularny temat. W kreacjach ociekających kolorowymi pióropuszami, cekinami i swingiem króluje jazz. To świetna baza do imprez tematycznych, w której królują złote elementy dekoracyjne, frędzle i kryształowe kieliszki, a także żyrandole i dużo więcej czerni niż złota.
-
Wyjdźcie w duchu lat 70-tych! Ta dekada to dekada kultury hipisowskiej. Tkaniny i dekoracje w stylu retro to dobry wybór. Najpopularniejsze kolory tamtych czasów to pomarańczowy i musztardowy. Możesz szybko przekształcić swój dom za pomocą dekoracyjnych poduszek, dywanów i tapet, aby nadać mu klimat lat 70.
-
"Asian Night" to idealny motyw na letnie wieczory. Wyobraź sobie, że dekorujesz swój balkon lub patio w stylu azjatyckim za pomocą świateł, lampionów i dywanów. Zaproś do siebie przyjaciół na jaśminową herbatę z lodem. Czarne dekoracje dobrze współgrają z czarną lub szarą ceramiką. Wygląd przyjęcia dopełnią fantazyjne imbryki w stylu azjatyckim, głowa Buddy, duże poduszki podłogowe i bambusowe stoły.
Idealne dekoracje i impreza tematyczna
Ważne jest, aby stworzyć spójną atmosferę na tę specjalną okazję poprzez zastosowanie różnorodnych dekoracji. Nie ma znaczenia, ile ich masz. Najlepszą dekoracją na Twoje przyjęcie jest odpowiednie połączenie kolorów, wzorów i faktur.
-
Girlandy z balonów można wykorzystać na przyjęciach niespodziankach i urodzinach. Na girlandach można umieścić imię solenizanta/ solenizantki lub napis "happy birthday"
-
Błyszczące akcesoria w kolorze srebrnym lub złotym to najlepszy wybór na uroczystość sylwestrową!
-
Na baby shower możesz postawić na pastelowe, delikatne dekoracje, takie jak talerze, balony czy girlandy.
-
Udekoruj stół przede wszystkim na brunch. Rozważ umieszczenie bukietu świeżych kwiatów obok każdego gościa.
Impreza tematyczna zapewnia niezapomnianą rozrywkę, bez względu na to, czy jest to przyjęcie z okazji Halloween, czy duża impreza. Zarejestruj się na Westwing, aby otrzymywać najnowsze wskazówki, najlepsze oferty i kampanie, dzięki którym Twój dom stanie się piękny.
Wszystkie najlepsze oferty do -70%